Ми завжди раді отримувати новини про свіжі релізи знайомих гуртів та відкривати для себе нові команди.
Тож якщо Ви хочете розповісти нам про свій альбом, EP, кліп, сингл чи інший реліз – будь ласка, ознайомтеся з інформацією, наведеною нижче.
- Ми приймаємо інформацією про релізи на електронну адресу info@dailymetal.com.ua
- Будь ласка, не забувайте додавати до листа посилання на реліз. Ми не приймаємо посилання на завантаження треків, тож надайте лінки на YouTube, Bandcamp або SoundCloud.
- Ми будемо вдячні, якщо Ви також додасте до листа інформацію про реліз та гурт, а саме: прес-реліз, обкладинку релізу, горизонтальні фото гурту. Про те, що і як писати у прес-релізі – нижче.
- Якщо Ви – українська команда, ми будемо вельми вдячні, якщо Ваш прес-реліз буде написаний саме українською мовою.
- Будь ласка, надсилайте листи вчасно. Ми навряд чи напишемо про Ваш реліз, якщо з моменту його виходу пройшло більше місяця. Оптимальний час, щоб познайомити нас зі своєю творчістю – до тижня з дати релізу. Проте краще робити це безпосередньо в день прем’єри.
- Якщо Вам цікаво зробити прем’єру релізу на нашому порталі, ми будемо раді обговорити можливі варіанти. Будь ласка, напишіть нам не пізніше ніж за тиждень до бажаної дати прем’єри.
- Ми приймаємо прес-релізи лише на електронну пошту, проте Ви завжди можете перевірити, чи дійшов Ваш лист, написавши у особисті повідомлення нашої сторінки на Facebook.
Прес-реліз – що з ним робити?
Нас дуже часто питають, що ж таке прес-реліз і як його написати. Ми зібрали кілька простих порад, які можуть стати Вам у пригоді.
- Надайте факти. Коли було випущено сингл, хто працював над записом альбому чи зйомкою кліпу, які запрошені музиканти взяли участь, на якому лейблі вийшов альбом – надайте всю важливу інформацію, що стосується Вашого релізу.
- Розкажіть історію. Який власний зміст Ви вкладаєте у музику та/чи лірику релізу? Чим цей реліз відрізняється від попередніх Ваших робіт? Де знімався кліп, чи є цікаві історії, пов’язані з його створенням? Відповідь хоча б на одне з цих або подібних питань вдихне життя у Вашу розповідь.
- Кілька речень про гурт. Місто, жанр, рік створення, кількість релізів, ключові досягнення; не треба писати біографію колективу, проте якщо у Вас є «фішки» – розкажіть про них.
- Не забудьте додати лінки. Як на реліз (нагадаємо, що ми надаємо перевагу YouTube, Bandcamp або SoundCloud і не приймаємо посилання на завантаження треків), так і на соціальні мережі гурту.
- Знайдіть баланс. Не варто писати двадцять сторінок на тему релізу, проте два рядки буде замало. Істина, як завжди, десь посередині. Половина сторінки А4 – обсяг, який буде оптимальним.
- Перевірте правопис. Якщо писати тексти – не Ваша сильна сторона, краще довірте цю справу комусь із друзів або інших учасників гурту. В будь-якому випадку, перевірте заздалегідь орфографію та пунктуацію. Прес-реліз, який Ви надсилаєте, в певному розумінні стає «обличчям» гурту.
Дякуємо, що дотримуєтесь цих порад та робите наше життя простішим.
Чекаємо на Ваші листи! 😉