Для гуртів

Ми завжди раді отримувати новини про свіжі релізи знайомих гуртів та відкривати для себе нові команди.

Тож якщо Ви хочете розповісти нам про свій альбом, EP, кліп, сингл чи інший реліз – будь ласка, ознайомтеся з інформацією, наведеною нижче.

  1. Ми приймаємо інформацією про релізи на електронну адресу info@dailymetal.com.ua
  2. Будь ласка, не забувайте додавати до листа посилання на реліз. Ми не приймаємо посилання на завантаження треків, тож надайте лінки на YouTube, Bandcamp або SoundCloud.
  3. Ми будемо вдячні, якщо Ви також додасте до листа інформацію про реліз та гурт, а саме: прес-реліз, обкладинку релізу, горизонтальні фото гурту. Про те, що і як писати у прес-релізі – нижче.
  4. Якщо Ви – українська команда, ми будемо вельми вдячні, якщо Ваш прес-реліз буде написаний саме українською мовою.
  5. Будь ласка, надсилайте листи вчасно. Ми навряд чи напишемо про Ваш реліз, якщо з моменту його виходу пройшло більше місяця. Оптимальний час, щоб познайомити нас зі своєю творчістю – до тижня з дати релізу. Проте краще робити це безпосередньо в день прем’єри.
  6. Якщо Вам цікаво зробити прем’єру релізу на нашому порталі, ми будемо раді обговорити можливі варіанти. Будь ласка, напишіть нам не пізніше ніж за тиждень до бажаної дати прем’єри.
  7. Ми приймаємо прес-релізи лише на електронну пошту, проте Ви завжди можете перевірити, чи дійшов Ваш лист, написавши у особисті повідомлення нашої сторінки на Facebook.

Прес-реліз – що з ним робити?

Нас дуже часто питають, що ж таке прес-реліз і як його написати. Ми зібрали кілька простих порад, які можуть стати Вам у пригоді.

  1. Надайте факти. Коли було випущено сингл, хто працював над записом альбому чи зйомкою кліпу, які запрошені музиканти взяли участь, на якому лейблі вийшов альбом – надайте всю важливу інформацію, що стосується Вашого релізу.
  2. Розкажіть історію. Який власний зміст Ви вкладаєте у музику та/чи лірику релізу? Чим цей реліз відрізняється від попередніх Ваших робіт? Де знімався кліп, чи є цікаві історії, пов’язані з його створенням? Відповідь хоча б на одне з цих або подібних питань вдихне життя у Вашу розповідь.
  3. Кілька речень про гурт. Місто, жанр, рік створення, кількість релізів, ключові досягнення; не треба писати біографію колективу, проте якщо у Вас є «фішки» – розкажіть про них.
  4. Не забудьте додати лінки. Як на реліз (нагадаємо, що ми надаємо перевагу YouTube, Bandcamp або SoundCloud і не приймаємо посилання на завантаження треків), так і на соціальні мережі гурту.
  5. Знайдіть баланс. Не варто писати двадцять сторінок на тему релізу, проте два рядки буде замало. Істина, як завжди, десь посередині. Половина сторінки А4 – обсяг, який буде оптимальним.
  6. Перевірте правопис. Якщо писати тексти – не Ваша сильна сторона, краще довірте цю справу комусь із друзів або інших учасників гурту. В будь-якому випадку, перевірте заздалегідь орфографію та пунктуацію. Прес-реліз, який Ви надсилаєте, в певному розумінні стає «обличчям» гурту.

Дякуємо, що дотримуєтесь цих порад та робите наше життя простішим.

Чекаємо на Ваші листи! 😉

STAY METAL, READ DAILY!