Сьогодні історію свого інструменту нам розкаже Антон Єгоров – гітарист гурту Тартак.
Антон приєднався до гурту в 2005-му році та є відповідальним за всі рифи на записах з того часу. Він асоціюється з інструментами Stratocaster, адже його дуже рідко можна побачити з якоюсь іншою гітарою в руках. А теперішня основна гітара Антона увібрала в себе одразу кілька попередніх інструментів.
Розкажи, будь ласка, про те, яка у тебе гітара, і чому ти обрав саме її.
Я розповім про усі свої гітари, щоб було повне уявлення. Перший інструмент був дуже незрозумілої фірми Stinger – наскільки я знаю, це Голландія. Гітара була куплена ще давним-давно за 150 доларів, але була дуже хорошим інструментом.
Потім був Squier Stratocaster, далі – мексиканський Stratocaster (Fender) з рейками (звукознімачі типу hot rails – прим.), не DiMarzio, а Seymour Duncan. До речі, загостримо на цьому увагу, потім це важливо буде. Потім був DeLuxe Fender Corona California з хамбакерами, з пуш-пулом, і я на ньому довго грав, але потім він, чесно кажучи, трохи підтомився. Я поміняв на ньому лади, трохи змінив електроніку, але вирішив його вже більше зберегти, тому подумав зробити свою гітару. Зустрівся з майстром, пощастило так, і зробили гітару під Fender.
Антон Єгоров та його гітара
Наш майстер?
Так, київський. В’ячеслав Журавльов його звати. Гітара повністю, як є таке модне слово, «кастомна», тобто в ній нічого від звичайної гітари немає, хіба що корпус. Брідж Babicz стоїть з різними налаштуваннями екшену та інтонації. З мексиканского Fender поставив туди Seymour Duncan в бріджову позицію, в некову поставив DiMarzio Fast Track 2. І був у мене ще один Фендерочок, але був такий вже дуже втомлений, я його колись купив на Ebay, він був на нойзлессах (noiseless single coil pickups – прим.) – так середній нойзлесс я собі звідти взяв. Вийшла така солянка. Ну і кілки Gotoh стоять.
А матеріал дерева не пам’ятаєш? Корпус вільха?
Так, корпус з вільхи, нижня частина. Топ з ясеню. А от гриф – клен, але дуже старий, сторічний. Колоду, з якого його зробили, було знайдено на кіностудії Довженка, і її на заготовки розібрали одразу всі майстри, повідрізали собі й навіть вкрали дві заготовки. От така історія про цю гітару.
У мене вдома ще є напівакустика Epiphone Sheraton, я її теж закастомив, все замінив від порожка до ладів і колків, але то інша історія.
Було б цікаво і на неї глянути, але певно вже наступного разу. А що цікаве є з педалей?
Я свого часу переграв всі педалі, які можна, і дійшов висновку, що мене це все не влаштовує: всі ці дроти, блоки живлення. Хоча у мене був зібраний педалборд з усім необхідним, з павербанками. Я зрозумів, що це не вигідно. Я виміняв собі Boss GT-100 в 2012-му році, остання модель на той час, і грав на ньому. Я граю не в преамп, а в розрив (петля ефектів – прим.), у мене преампи налаштовані на процесорі.
А якісь ефекти на GT-100 накручуєш?
У мене там було два канали: легкий кранч, майже чистий і дісторшн. На дісторшн каналі стояла емуляція Mesa Boogie і ніяких ефектів чи бустів, навіть без шумодавів, бо у мене ж нойзлесси стоять. А на кранч у мене стояло щось типу під Marshall, і хорус. І ділей на сольнячки. Все просто. Ще може бути фейзер на деяких піснях, але це рідко. От і весь набір.
А потім я перейшов на HeadRush. Теж пощастило, що зміг собі вигідно його дістати через знайомого. Але я його брав з певним застереження, бо продукт був новий, необ’юзаний. Я до того грав на рековій версії Eleven, але вона мені трохи не подобалась. Я взяв, бо було дуже легко користуватись: все на тачскріні, просто перетягувати ефекти в ланцюгу. Брав ще й тому, що там є можливість, як на GT-100, педаллю експресії додавати фідбек і мікс ділея. І я от брав HeadRush, щоб можна було реалізувати цю функцію, щоб про всяк випадок вона у мене була. Але потім я вже забув про цю фішку, і граю нормально, як всі люди: увімкнув і вимкнув ділей (сміється).
HeadRush FRFR-112
Тобто на даний момент це лише гітара, HeadRush і в розрив? Так просто?
Так. Ну і Line6 Relay G30 wireless. Але раптом хтось буде брати, зважайте, що якщо поруч десь є Wi-Fi сигнали – можна від них сильно потерпіти.
Струни я використовую десятки, Dunlop. Грав на Heavy Core раніше, коли був стрій дроп Ді (шоста струна в Ре – прим.). От раніше, поки не зробив цю гітару, грав в дроп Ді (сміється). Зробив гітару, і щось у мене в голові перемкнуло, і я повернувся в Мі. В принципі, тепер я більше граю квартами, коли щось важке – у басиста п’ята струна є, і він вже йде вниз. А кварта – вона звучить більш гармонічно насичено, більше ричить. Квінта так не зробить.
Тобто зараз на всіх піснях Тартака гітара налаштована в Мі?
Так. У мене одна гітара, я інших строїв не використовую і з собою запасні не вожу. А якщо струна рветься, то я швидко її міняю, за один анекдот. Кілки на гітарі локові стоять, тому це дуже просто зробити. От в принципі і все, нічого складного. Ну і читачам Daily Metal передаю привіт!
Фото з соціальних мереж гурту Тартак