The Tex Avery Syndrome – Origin

Про молодих хардкорщиків замовте слово, або рев’ю на дебютний альбом The Tex Avery Syndrome.

Метал-сцена з самого початку свого існування характеризувалась активним пошуком нових варіантів звучання, свіжих ідей для лірики та зовнішнього вигляду. В результаті ми отримали великий спектр жанрів та піджанрів, в якому будь-хто зможе знайти щось на свій смак. Однією з вагомих сучасних тенденцій – яка, втім, триває вже не перший рік – є більш активне залучення прекрасної статі у важку музику.

На початку нульових при розмові про жінок на рок/метал сцені згадувалися 2,5 імені– найчастіше Nightwish, Within Temptation, іноді Doro. На сьогоднішній день кількість відомих та популярних колективів значно зросла, як і варіативність напрямів. Arch Ehemy, Lacuna Coil, Halestorm – лише вершина айсбергу. Але кожен з цих гуртів вже неодноразово грав на найбільших метал-фестивалях світу та збирав заповнені зали у різних куточках світу. Саме як частину цієї тенденції, я вирішив прослухати дебютний альбом німецьких хардкорщиків з The Tex Avery Syndrome.

*Обов’язковий, для кожного маловідомого гурту, параграф про назву. Текс Ейвері – відомий мультиплікатор середини минулого століття, саме завдяки його творчості ми маємо таких персонажів як Багз Банні, Даффі Дак та багато інших.  

Ну, а тепер власне про альбом.

The Tex Avery Syndrome – Origin

Альбом під назвою ‘Origin’ гурту The Tex Avery Syndrome з’явився на світ восени минулого року. Має у своєму активі 12 треків. Платівка має доволі популярну структуру каруселі. Перший трек доволі довго «запрягає», втім швидко доходить до піку типового для сучасного хардкору звучання. Подібна картина та структура пісень продовжується, з деяким зниженням загального темпу пісень до спокійної інструментальної композиції “Disillusion”. Після неї альбом додає у фарбах. На двох треках присутні гості – Brock Lindow з 36 Crazyfists на “Pulling Teeth” та Carl Schwartz з First Blood на “All Is Not Lost”. “Pulling Teeth” не погано доставляє ще й дещо панковим звучанням та прекрасним вступом за участі вокалу Laura Gierl під акомпанемент акустичної гітари. Гроул Лаури звучить цілком адекватно, втім нічого особливого або чіпляючого.

Не меншу посмішку викликає початок пісні “Closure” – вступом є цитата Стьюї Гріфіна з відомого американського мультсеріалу “Гріфіни”. Загалом друга половина альбому наповнена цікавими рішеннями по вступам та значним впливом більш «класичних» напрямів важкої музики.

Ліричний відступ: все вищезазначене є спробою автора бути максимально об’єктивним при умові того, що сам автор не є фанатом хардкору та суміжних жанрів, хоча «під настрій» і може послухати. Автору знадобилося багато часу, щоби вникнути у суть звучання. Тому якщо подібний жанр вам (як і мені загалом) не до смаку – цей альбом не стане виключенням. Втім, фанати жанру та ті, хто у пошуках, можуть зацікавитись однією-двома композиціями. Це лише перший альбом гурту і, можливо, наступні платівки будуть залишатись у пам’яті надовше і не лише за рахунок не зовсім ординарних рішень у структурах композицій.

‘Origins’ вийшов 4-го жовтня на лейблі Noizgate Records.
Інші рецензії на найцікавіші релізи ви можете знайти тут.