Дослідження музичної індустрії та прийом заявок до Східноєвропейської Музичної Академії

Дві події з музичного світу, якими не завадить поділитися:

по-перше, Soundbuzz за підтримки Українського Культурного Фонду розпочали ґрунтовне дослідження музичної індустрії і запрошують до участі музикантів і гравців ринку (так, і метал-музикантів також);

по-друге, Music Export Ukraine спільно із литовською MONOKEY оголосила прийом заявок на першу Східноєвропейську Музичну Академію. Ця можливість є абсолютно безкоштовною та відкритою для музикантів та музичних менеджерів з 8 країн Східної Європи.

Детальніше про обидві новини читайте нижче.

  • Скільки насправді заробляють музиканти?
  • Яким є експортний потенціал української музики?
  • Як працює наш музичний ринок у реальному житті та яких змін потребує насамперед?

На ці та інші питання шукає відповіді агенція музичного консалтингу Soundbuzz, яка цього літа за підтримки Українського Культурного Фонду запустила масштабне дослідження музичного сектору України та його зовнішньоекономічних перспектив. Мета проста й водночас амбітна: зафіксувати поточний стан ринку, виявити ключові проблеми, оцінити можливості та надати рекомендації для подальшої роботи.

Дослідження фокусується на неакадемічному музичному напрямку, що, на думку організаторів, дозволить зібрати якомога більше інформації про цей сегмент ринку. Зважаючи на масштаби країни, вивчатиметься ситуація у найбільших містах — Києві, Харкові, Львові, Одесі та Дніпрі. Дослідження відбуватиметься методами опитувань, фокус-груп, глибинних інтерв’ю, запитів статистичних даних тощо.

Вже зараз музиканти та всі, хто працюють у індустрії, можуть взяти участь у дослідженні. Залежно від спеціалізації, пропонується відповісти на питання для музикантів або для представників музичної індустрії. Опитування  анонімне, проте за бажанням можна залишити свій e-mail та першими отримати звіт із результатами дослідження.

«На нас чекає багато роботи, адже дослідження триватиме з липня по жовтень. Добре, що ми маємо професійних партнерів з досвідом вивчення саме креативних індустрій — компанію PPV Knowledge Networks, — говорить директорка Soundbuzz Дарця Тарковська. — До того ж, розроблену методологію верифікують європейські колеги, які мають досвід аналогічних досліджень. Це наблизить механіку нашої роботи до європейських стандартів. Сподіваюсь, маючи на руках результати проєкту, українська музична індустрія перестане користуватись фейковими цифрами і спиратися на суб’єктивні судження».

Усі підсумкові матеріали будуть надані як українською, так і англійською мовою, що дозволить іноземним колегам ближче познайомитися з музичною індустрією нашої країни. Для широкого загалу звіт представлять у вільному доступі вже цієї осені.

Спостерігати за перебігом дослідження можна на офіційних сторінках у соцмережах: Facebook, Instagram.

Тим часом, незалежна ініціатива Music Export Ukraine, у ​​партнерстві з литовською менеджмент-компанією та лейблом MONOKEY, пропонують подати заявку до Східноєвропейської Музичної Академії, яка відбудеться онлайн за участі студентів та менторів з 8 країн Східної Європи (України, Латвії, Литви, Естонії, Угорщини, Польщі, Румунії та Білорусі) з серпня по жовтень 2020. Академія об’єднає 50 студентів – музикантів та менеджерів, – які навчатимуться та працюватимуть разом кожні вихідні. Основним напрямком роботи академії є діджиталізація неакадемічної музики та співпраця між талантами з усього регіону.

Східноєвропейська Музична Академія – це перший освітній та нетворкінг-проект, який має на меті об’єднати весь регіон. За словами організаторів, він важливий для музикантів та музичних менеджерів, які хочуть подолати кризу концертної індустрії, занурившись у деталі альтернативних можливостей заробітку в сучасних реаліях. Крім того, у цілях Академії – створить спільноту однодумців, які прагнуть розширити свою діяльність на весь східноєвропейський регіон.

Менторами Академії стануть імениті професіонали з усієї Європи, які мають досвід роботи в мейджор-лейблах, успішно розвивають свій музичний бізнес або є першим контактом для входу в міжнародні асоціації та музичні об’єднання. 

Організатори анонсують, що в результаті навчання в Академії студенти: матимуть досвід співпраці, написання музики та створення стратегій просування разом з колегами з усього регіону, розширять свою базу контактів у Східній Європі для продовження перспективної співпраці, отримають інструменти заробітку зараз, коли жива індустрія не є варіантом, а також випустять музичний реліз на литовському лейблі MONOKEY.

Для студентів навчання в Академії безкоштовне, але при заповненні аплікаційної форми необхідно продемонструвати сильну мотивацію до навчання, представити короткостроковий план того, як він/вона втілюватиме нові знання та бути відкритим до співпраці. Обов’язковим є володіння англійською мовою. Студенти мають бути готовими присвячувати 5-6 годин щотижня на виконання навчальних та практичних завдань.

Кінцевий термін прийому заявок – 22 липня 2020 року (23:00 за Україною). З усіх поданих заявок буде обрано 50 студентів, яким буде надана можливість навчання в Академії. Результати відбору будуть повідомлені 27 липня.

Подати заявку можна тут: https://forms.gle/VUXHkSubB4G3Ypa78
Подія на Facebook: https://www.facebook.com/events/309724906850198

Титульне фото: Георгій Лазуренко